محل لوگو

کاشت مو و کاشت ابرو


کاشت ابرو

امروزه به یکی از چالش های زیبایی بدل شده استو انجام دقیق و بدون نقص آن توسط افراد ماهر می تواند نتایج تأثیرگذاری را به همراه داشته باشد.که می تواند توسط هر دو روش FUE یا FUG اجرا شود.طبیعت و ذات انسان زیباست و زیبایی حق اوست.


برخی اوقات یک بیماری تنها از نظر سلامتی به شما ضرر نمیرساند،بلکه این بیماری ممکن است به زیبایی آسیب برساند.حال اگر این زیبایی به دلایل مختلفی از جمله،بیماری ، سن،شرایط زندگی و … از بین برود یا خدشه دار شود ، انسان هرتلاشی برای بازگرداندن این زیبایی انجام خواهد داد.

که با بازگشتن این زیبایی،اعتماد به نفس و مصمم بودن در زندگی را در پی خواهد داشت.

موها نقش مهم و اساسی در زیبایی صورت دارد. به همین دلیل بسیار مهم و حائز اهمیت میباشند.
چشم ها بخش اعظمی از زیبایی صورت را به خود اختصاص میدهند که برای بیشتر نشان داده شدن زیبایی چشم ها و حفظ خط تقارن صورت به ابروهای زیباتری نیاز است.


کاشت مو

کاشت موی سر یک روش دائمی و مطمئن برای درمان ریزش مو می باشد. در این روش از ریشه موی سالم سایر نواحی بدن برای پیوند به ریشه موی سر استفاده می گردد.

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که توسط پزشک برای بیمار توضیح داده می شود و در نهایت بنابر صلاحدید پزشک و انتخاب بیمار مناسب ترین روش انتخاب می گردد.

کاشت موی سر یک روش مناسب برای افرادی است که مبتلا به آلوپسی آندروژنیک، ریزش موی ارثی و طاسی موضعی هستند و از سایر روش های درمانی نتیجه مطلوب را کسب نکرده اند. این روش برای سایر الگوهای ریزش مو مانند آلوپسی آره تا مناسب نمی باشد.


اگر تصمیم به انجام جراحی زیبایی کاشت مو گرفته اید بدانید که این یک گام مهم و تأثیر گذار در تغییر دائمی ظاهر شما می باشد پس عجله نداشته باشید و پس از انجام بررسی های لازم به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

در واقع مهارت پزشک و همچنین امکانات و تجهیزات کلینیک تأثیر بسیار زیادی در نتیجه بخش بودن جراحی دارد.

 

کاشت موی قسطی

یکی از مهمترین و بهترین کلینیک های تهران که در غرب تهران و در منطقه جنت آباد جنوبی قرار دارد ، یکی از معتبرترین کلینیک ها برای کاشت مو با بهترین قیمت کاشت مو و همچنین برای افرادی که نیاز دارند کاشت مو قسطی انجام دهند مناسب است.

کاشت ابرو قسطی

  همچنین از دیگر خدمات کلینیک پیله میتوان به کاشت ابرو نیز اشاره کرد ، که در طرح زمستانه سال 1401 و بدلیل نزدیک شدن به سال جدید و سال 1402 ، برای افرادی که نیاز به انجام عمل کاشت ابرو دارند اما از نظر مالی توانایی پرداخت کل هزینه را بصورت یکجا ندارند ، پس کاشت ابرو قسطی نیز امکان پذیر میباشد.

که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت کلینیک پیله مراجعه و یا با شمار ه های سایت تماس بگیرید.

 

 

 

  انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 34

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما