محل لوگو

قیمت رابیتس


قیمت رابیتس

رابیتس یکی از مهمترین محصولاتی میباشد که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

این محصول بیشتر برای مواردی همچون گچ کاری سقف و دیوار ، دیوار سازی ، سیمان کاری و استحکام سقف و دیوار مورد استفاده قرار میگیرد.

توری رابیتس

انواع رابیتس

رابیتس از وزن 360 گرمی شروع میشود و تا 1250 گرمی ادامه دارد که بر اساس وزن معمولا تعداد ستون های آن متفاوت است و از 9 ستون تا13 ستون ادامه دارد.

این ستون ها باعث میشود که دوام و قدرت رابیتس افزایش یابد و در گچ کاری و سیمان کاری تعادل بیشتری داشته باشد.

رابیتس با طول 2 مترو 40 سانت و عرض 60 سانتی متر یک محیط 1.40 را پوشش میدهد. یعنی اگر یک محیط 100 متری داشته باشیم این عدد را باید به عدد 1.40 تقسیم کرد تا تعداد رابیتس مورد نیاز بدست آید.

رابیتس از ورق فولاد گالوانیزه گرم غوطه ور تولید می شود. رابیتس بر روی سازه بتنی اعمال می شود تا مقاومت تنش بهتری داشته باشد و به شکل های آزاد کمک کند. این به دلیل تطبیق پذیری رابیتس است که به طور گسترده ای در ساخت تونل ، پل ، پایه سبک Raft ، مترو یا سایر اشکال منحنی استفاده می شود.

نصب رابیتس

رابیتس برای نوسازی دیوارهای سنگ تراشی آسیب دیده یا پیر ، درصورتی که به دلیلی از هم پاشیده یا نرم شدن سطح دیوار ، کلید برای ارائه مطمئن نباشد ، ایده آل است. رابیتس باید با راس دنده ها به دیوار ثابت شود ، دنده های لبه ای ورق هایی که درون یکدیگر قرار می گیرند باید هر 15 سانتی متر سیم ببندند و انتهای ورق ها باید کمتر از 2.5 سانتی متر بسته شوند و دنده های تو در تو به هم وصل شوند.

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 65

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما