محل لوگو

توری پرسی


توری پرسی 

توری پرسی یکی از پر مصرف ترین انواع توری های مورد استفاده در ساختمان سازی ها میباشد که با توجه به نوع مصرف بهتر است قبل از خرید مشخص شود که از هزینه های اضافی جلوگیری شود.

توری پرسی از چشمه های 2*2 شروع میشوند و تا 5*5 ادامه دارند که بسته به هر نیاز بهتر است مورد استفاده در تزئین ، سرند ، برای محکم کاری استفاده میشود.

توری پرسی را با نام های توری بافته شده ، توری سرندی ، توری فلزی ریز بافت و یا به انگلیسی Woven wire mesh گفته میشود که با توجه به نام های ذکر شده در بسیاری از کار ها مورد استفاده قرار میگیرد.

توری پرسی

توری پرسی با مفتول های 2 میلیمتر ساخته میشود و تا 5 میلیمتر ادامه دارد.

توری پرسی بدلیل اینکه تار و پود ها به یکدیگر بهم تابیده میشوند از نظر تحمل باز بسیار قوی و با دوام است. اندازه توری سرندی باید از یک حد و اندازه نباید کوچکتر یا بزرگتر باشد ، چرا که در صورتی که چشمه توری ها (فاصله بین مفتول) بزرگ باشند ممکن است از قدرت و استحکام توری کاسته شود و در نهایت کارایی توری پایین خواهد آمد.

همچنین اگر اندازه چشمه توری ها از حدی کوچکتر شود ، ممکن است در فشار بالا حالت فنر ایجاد شود و ممکن است از کارایی آن نیز کاسته شود.

دلیل اینکه توری پرسی به عنوان توری سندی یاد میشود این است که از توری سرندی بعنوان سرند در معادن ، تونل سازی ، سد سازی برای جداسازی سنگ های کوچک و بزرگ ، شن و ماسه مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت توری پرسی

قیمت توری پرسی به قیمت روز میلگرد ، مفتول و آهن بستگی دارد که نسبت به بازار اگر قیمت پایین باشد نسبتا قیمت ها نیز به سمت پایین خواهند آمد.

ولی در کل قیمت توری پرسی به عواملی همچون نوع چشمه ، نوع مفتول مورد استفاده بستگی دارد.

 

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 94

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما